Hvad sker der efter jeg har bestilt?

1:

Umiddelbart efter du har sendt din bestilling til os, modtager du en e-mail med ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen indeholder dine indtastede kundeoplysninger, information om den valgte leveringsform, hvilke varer du har bestilt, og hvordan du har valgt at betale.

Hvis du har bestilt et gavekort, sendes det på e-mail sammen med din ordrebekræftelse. Gavekortet er vedlagt som PDF-fil, så du nemt kan downloade det til print, eller videresende det til en anden. Vi vedlægger lige så mange PDF-filer, som det antal gavekort du har bestilt.

2:

Vi printer en pakkeseddel ud, hvorefter vi plukker og pakker din ordre til forsendelse eller afhentning.

Vi afsender varer fra vores butikker i København og Aarhus. Enkelte gange vil du derfor opleve, at visse varer i din bestilling sendes til dig fra butikken i København, og andre varer fra butikken i Aarhus. Det kalder vi en 'splitordre', og vi bestræber os på, at sende fra begge butikker, så hurtigt som muligt. Det koster dig ikke ekstra i fragt, når vi sender din bestilling på denne måde.

3:

Når din bestilling er blevet pakket, sender vi dig en ny e-mail med faktura (vedlagt som PDF-fil) og besked om, at pakken enten venter på GLS eller er klar til afhentning i den valgte Kunst og Køkkentøj-butik. Denne e-mail indeholder også et link til track and trace hos GLS, hvor du kan spore din pakke.

4:

Endelig leveres din pakke, som regel en dag eller to efter din bestilling (bemærk dog, at længere ekspeditions- og leveringstid end 1-2 hverdage kan forekomme omkring jul, påske, andre helligdage eller ved særlige omstændigheder).